Hattuja

Hattuja

lauantai 8. helmikuuta 2014

Viikon varrella mineiltyä

Tiistaina olikin nukkiskerho.
Aiheena hatut ja ystävänpäivä vaihto :)
Minä sain aikaiseksi kaksi, aika yksinkertaista hattua.
Tässäpä nämä:
 Ystävänpäivä vaihdot vaihdoimme niin, 
että jokaisella oli paketti ja Maaret arpoi ne.
Itse olin pakettiini tehnyt tällaisen tilkkupeiton ja tyynyn.
Hieman harmittaa, että reunan pitsi jäi vähän vajaaksi,
mutta kun olin ommellut kankaitten sauman sisään,
niin en sitten ryhtynyt ratkomaan ja korjailemaan.
Itse sain tällaisen Päivin tekemän ihanuuden:
Siis aivan mielettömän hieno hortensia, 
tämä taitaa päätyä Paulalle hoitoon,
siksi aikaa että saan joskus sen kukkakaupan pystyyn :)
Vaatteiden ompelukokeiluista 
olikin hyvä siirtyä kenkiin...
Tai oikeastaan ensin halusin kokeilla luistimia.
Tällaiset sain aikaiseksi,
Eiväthän nämä mitkään kaunokaiset ole,
mutta kyllä Paula näillä jäille pääsee..

Muokkailin kaavaa hieman 
ja tekaisin seuraavaksi tällaiset kengät
Aivan tyytyväinen olen tulokseen 
ja ihanaa, että olen vihdoin uskaltanut tarttua tähänkin haasteeseen.
Jatkoa ja erilaisia kenkiä seuraa varmasti.
Mutta nyt mukavaa viikonlopun jatkoa kaikille <3

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti